(Android) Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game cheats meer punten
Feb 9, 2022 12:03:29 GMT
Post by ternmanjagimbu on Feb 9, 2022 12:03:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats meer punten ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Goede graphics, soepele gameplay.
Ik was gewoon aan het spelen en toen hing het weer, toen ik het opnieuw deed en boem. Al mijn vorderingen. weg. Alle uren die ik eraan besteedde. Weg.
Advertenties waren super irritant
Ik ben dol op deze app, maar klanten zijn niet genoeg, behalve dat deze game geweldig is
Ik heb de game net gedownload en ik moet level één blijven herhalen! Het laat me niet verder gaan!
Waarom begint mijn spel helemaal opnieuw? Man, wat is dit kut. En ik betaal voor geen ap.
Het spel is interessant..maar na het bereiken van een aantal niveaus, gaat het de volgende dag plotseling naar het eerste niveau...2 keer gebeurde het..behoorlijk teleurgesteld
Deze game is zo leuk, maar het waren geen kookartikelen en het komen ook geen cadeaus, verander dit alsjeblieft, maar ik vind deze game zo leuk, sorry
Cooking Master Life :Fever Chef Restaurant Cooking Thông thường axsg
Hield van het spel, maar laadt niet meer. Laadt tot 99% en stopt. Los het probleem op en ik geef 5 sterren!
Alles is in orde... Maar ik heb een probleem dat echt irritant is, namelijk als ik een of twee dagen stop met spelen, keert het terug naar het eerste niveau, wat erg irritant en een slechte ervaring is ... I. Ik heb het verwijderd
Leuk om te doen
Leuk spel
Erg leuk en
Deze game is te goed en ik heb alle games voltooid, het is interessant om verschillende dingen te koken en in de vorm van een wow
Spel laadt niet. Vastgelopen op 99%
Dit is een goed spel. Maar de reden van drie sterren omdat er veel advertenties zijn
het is een goed spel, maar het bereikt 99% en het laadt niet volledig op en het duurt een eeuwigheid om het te voltooien en het is volledig bijgewerkt
😚💕
Kookmeester
Dit spel reageert helemaal niet,,,👿
Deze game was leuk, maar hij opent niet na een recente update, hij gaat gewoon naar een zwart scherm.
Ik vind het spel leuk en ik ben net begonnen en speel de donut en het wordt sneller en veel plezier
Dieven!!! Je moet je schamen! Je nam mijn geld en gaf mijn edelstenen/boosters niet. Ik probeerde een 📹 te kijken om gratis edelstenen te krijgen en zelfs dat was een toevalstreffer. Ik vind het spel leuk. Ik wil ook mijn geld terug of mijn gekochte artikelen.
Ik heb een paar keer gespeeld en toen kon ik niet meer in het spel komen. Ging naar 99% en zou 4 dagen niet openen. Dus ik moest de-installeren.
Veel goed
Grow Castle - Tower Defense Arked mpgy
stopt het spel ermee.
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game Grand public qhfw
Geweldig super leuk
Leuk en verslavend. Wordt niet saai
Ik vind het spel zelf leuk, maar ik heb het gouden kaartje gekocht en heb het kaartje niet ontvangen .... verder heb ik geprobeerd contact met hen op te nemen, maar ik kan niet achterhalen hoe ..... EN ik werd drie keer in rekening gebracht voor een gouden .... dit frustreert me omdat ik het gevoel heb dat ik mijn geld heb verspild ... UPDATE het is twee dagen geleden sinds mijn recensie en ik heb contact opgenomen met het bedrijf zonder antwoord. ze hebben mijn geld genomen, ze zullen je afzetten, verspil je geld niet tijd. Ik zal nooit een spel spelen dat dit BEDRIJF maakt.
Ik heb eerder 5 sterren gegeven. Maar nu is dit de tweede keer dat de game me helemaal terugbrengt naar het allereerste begin van de game. Vertel me alsjeblieft waarom! Ik update ook wanneer het mij vraagt.
Speel dit spel al eens eerder blij dat ik het weer heb kunnen vinden heel veel plezier goed gedaan!
Мастер кулинарии: кулинарная игра Fever Chef Казуальные ugav