Post by tralhealthpenalo on Mar 8, 2022 23:03:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Countryball Potato Mayhem ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Countryball Potato Mayhem IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka nycklar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Countryball Potato Mayhem 2022 version ▞▞▞
Kan du lägga till fler flaggor som flagga för malaysiska stater och territorier
DET HÄR SPELET ÄR FANTASTISKT och jag hörde att det snart kommer en uppdatering för flera spelare
Tack för det här spelet! Jag har gjort spelvideor med den här appen i månader!
Väldigt söt! Jag blev precis ett fan av polandball/countryball memes och hittade precis det här bedårande spelet.
Det här spelet är bra, men servern har inga spelare.
Det fungerar inte, när jag installerar det öppnar jag och visar inget annat än ett kraschfel
Så jag hade en lång och artig recension men jag raderade den av misstag. Det är ett bra spel. Fixa formerna för vissa länder (Israel=Kub,Singapore=Triangel, Kazakstan=Brick,Nepal & Ohio=Flaggaform,)Du kan prova att göra modellen till rätt form men "hitboxen" till en cirkel. Kanske gör en topplista för totalt antal potatis. Kanske lägga till landsnamnen i butiken? Återigen, bra spel Ha en trevlig dag. Ser fram emot allt du kommer att göra i framtiden! :>
JAG HATAR DETTA DUMA DUMA IDIOT-SPEL! , DETTA SPEL ÄR VÄRSTA LANDBOLAR ÄR HATADE MEMES OCKSÅ LANDBOLAR FINNS INTE!!!!! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😡😡😡😡😡😠😠😠
Jag hittade en bugg
Kan du sätta det i alfabetisk ordning?
Det är en jättebra app! Kanske kan du lägga till summaspel. men överlag är det ett bra spel
Countryball Potato Mayhem कार्रवाई qklj
Det här spelet är det bästa någonsin det lär mig coutry flaggor som singpore mongoliet allt det där jag älskar det här spelet jag älskar att äta potatis jag bara älskar det
Countryball Potato Mayhem ایکشن qfr
YAY JAG ÄLSKAR SPELET DETTA ÄR SÅ FANTASTISKT och lägg till reich XD
Det här spelet är så roligt att jag älskar countrys :3
det är också bra att spela det men jag har ett superskinn
Det är en cool uppdatering och kul! Men det finns ett fel. Jag använde malaysiaboll men när jag startar ett spel blev min countryball annan countryball. Snälla fixa det. Thx👌
Det här spelet är bra men när jag spelar multiplayer beta kan jag inte hitta min vän i spelet
Jag gillar det här spelet, jag skulle ge detta 5 stjärnor om onlineläget är fixat
Bra spel! Jag gillar alla lägen och jag tycker att du ska lägga till lägen som Hide and seek,potatisräd, fly Majaphit-imperiet och kan du göra en uppdatering där du kan utrusta dina skins och ha chattar och låta flera personer spela i vilket läge du spelar? plzzzz om du lägger till det skulle jag bli såååå glad😁😁😁😁
Jag gillar countryball i det här spelet jag älskar det här eftersom det är en countryball sök mig på youtube namn countryball sydöstra aisa om du inte hittar mig sök counteyball spelar stenpapperssax med hans kattnamn japan ball ok hejdå lycka till :3
Det här spelet suger, du måste vänta i 10 minuter innan du kommer in i onlinematchen
Polen odlar potatis hårdare
Jag gillar hur du kan göra memes med den men jag önskar att Själland var med.
Lettlands simulator?
Spelet är så sött och häftigt men jag har några rekommendationer som att ta hand om countryballen du har och tacka dig för denna söta! Spel
Countryball Potato Mayhem कार्रवाई qklj
Jag älskar det! Det är så roligt!
Jag älskar landbollsspel, och det här är inget undantag. Jag älskar hur du kan anpassa din countryball och att en frågesport nyligen lades till. Fortsätt så! Åh och jag tycker att frågesportregionerna är lite överprissatta! Tack!
Taken Souls: Ritual de sangre Aventura qbop
Jag säger att det här är ett bra spel, jag vill gärna lägga till fler saker att köpa med potatis
Spelet är ett fantastiskt spel. Men det finns en bugg jag upplevde där det fanns ett vitt block som blockerade karaktären och köpknappen och jag köpte en karaktär.kan du fixa felet? Tack
M.Nenad att det här spelet är så fantastiskt, jag älskar det och det här spelet är coolt
Det här spelet är roligt
Spelet är ganska trevligt, det är en mycket bra tidsdödare! Men det är mycket lättare att bli uttråkad. Jag blev uttråkad efter några minuters spelande. Jag skulle rekommendera att lägga till några andra minispel, det skulle göra spelet mer intressant.
Jag älskar det här spelet! Jag är ett fan av countryballs och countrymänniskor, och jag är glad att jag hittade det här, och jag har ett förslag, kanske du kan lägga till en anpassad flagga, du kan antingen välja en från bilderna eller rita den, och överlag, det är ett roligt spel, och jag älskar hur du kan göra din egen film!
så coolt jag gillar verkligen countryballs så så coolt det finns så många countryballs att välja så coolt är bra
Du bör lägga till vapen i meme-läget! Som en ak 47! Jag älskar att göra memes!
Jag gillar det verkligen nu eftersom meme är där jag kan skapa den slaviska federationen, tack alla som skapade spelet, du kommer att bli förgylld
Hej M.Nenad det här spelet är fantastiskt och jag gillar det verkligen, men när jag köper counrtyball och eneter meme creator finns det ett annat land, jag menar att jag köper Tyskland och när jag går in meme creator har jag inte Tyskland men jag har ryssland holland...itd plz fixa det men det här spelet är bra
Skräp!! Imean jag förstår inte det här spelet trashh!!!
Countryball Potato Mayhem Akcija zrgs